דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיקרו סים ומתאם סים. 

מאת    [ 03/06/2012 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 9278 פעמים ]

כרטיס מיקרו סים או בשמו הלועזי micro sim הינו כרטיס סים בדומה מאוד לכרטיס סים המוכר והידוע לכלולנו, כרטיס המיקרו סים להבדיל מכרטיס סים רגיל הינו כרטיס סים קטן יותר מהרגיל,

יותר ויותר מכשירים מתחילים לעבוד עם כרטיס מיקרו סים במקום כרטיס הסים הרגיל, המעבר לפורמט חדש של כרטיסי סים למיקרו סים הגיע עם שחרורם של מכשירי אפל (אייפד, אייפון ועוד...) לא ברור מדוע הוחלט לעבור לפורמט קטן יותר על אף העובדה שאין מדובר במכשירים זעירים.

מהבחינה הטכנית אין הבדל בין כלל הבדל בין שני הפורמטים השונים של כרטיסי הסים פרט להבדל הפיזי, שהוא גודל כרטיס הסים לעומת המיקרו סים , ולכן ניתן בקלות ובאופן עצמאי להפוך סים רגיל למיקרו סים וזאת באמצעות חותך כרטיסי סים או באמצעות חיתוך הסים הרגיל למיקרו סים אך חיתוך הסים בצורה הזו אינו מומלץ אך במידה ובכל זאת החלטתם לחתוך את הסים בעצמכם יש לעשות זאת בדיוק מרבי, חיתוך ידני עלול להשאיר קצוות לא אחידים או ישרים דבר העלול לפגוע במגעים החברים בין כרטיס הסים למכשיר הסלולר, להפוך חזרה מיקרו סים לסים רגיל גם כן אפשרי וניתן לעשות וזאת באמצעות מתאם סים אותו ניתן לרכוש בעלות סימלית.

 כעיקרון כרטיס הסים משמש במכשירי הסלולר  כ"כרטיס זיכרון" המכיל הנתונים הנדרשים ע"מ לאמת את מכשיר הסלולר עם רשת הסלולר,מספרו,חשבונו ועוד פרטים, ובנוסף על כך כרטיס הסים מכיל גם זכרונות(אנשי קשר) מסרונים/הודעות (sms) דוא"ל  ועוד. על אף שבמכשירי האייפון לא ניתן לשמור אנשי קשר ומספרי טלפון על גבי כרטיס הסים.

רבים נזקקים לחתוך את כרטיס הסים שלהם למיקרו סים בשל מעבר למכשיר אחר התומך בפורמט שונה של כרטיס הסים שברשותם, להמיר את המיקרו סים לסים רגיל ולהיפך, חברות הסלולר אינן מספקות כרטיסי סים כפולים(מיקרו + רגיל) למרות שטכנית הדבר אפשרי, ובמידה נרצה להמיר את הכרטיס למיקרו או להיפך חברות הסלולר גובות על החלפת הכרטיס כ-100 עד 150 ש"ח  ניתן לחסוך את עלויות אלו ובמיוחד אם יש לכם צורך להחליף מעת לעת את הסים מרגיל למיקרו וזאת באמצעות שימוש במתאם סים.

היכן אפשר לחתוך את כרטיס הסים למיקרו סים או למצוא חותכן כרטיסי סים ומתאמי סים ?
כאמור האופצייה היקרה והפחות כדאית היא בחברת הסלולר שם ניתן לקבל כרטיס מיקרו סים במקום כרטיס הסים הרגיל, כאמו רהדבר כרוך בתשלום לא סימלי, לחילופין ייתכן שתוכלו להפוך את כרטיס הסים שברשותכם למיקרו סים בחנויות סלולר פרטיות, או שתוכלו לעשות זאת בעצמכם באמצעות רכישת חותכן כרטיסי הסים ומתאמי הסים, אותם ניתן למצוא בחנויות וירטואליות ברשת. את מתאם הסים ניתן להשיג ב"בי בי קול" חנות וירטואלית המציעה מבחר רחב של אביזרים לסלולר ובינהם גם, חותך כרטיסי סים, מתאמי סים ועוד.

מומלץ להחזיק מתאם סים שכזה בהישג יד גם אם אין לנו צורך כרגע בכך, על כל מקרה אין לדעת מתי נזדקק להמיר את כרטיס הסים שלנו ממיקרו לרגיל.

 

בי בי קול - פשוט וקל לקנות ישיר 


www.buybycall.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב